Osobnost měsíce aneb co se děje

4.12.08 | Lukáš Sedláček Přečteno: 4036×

Ahoj všem fotbálkářkám a fotbálkářům!! Rádi bychom vám na tomto místě představili novou pravidelnou rubriku. Ponese název „Osobnost měsíce aneb co se děje“ a jejím cílem je upozorňovat na dění ve fotbálkové komunitě za uplynulé období.

Každý měsíc vám přineseme rozhovor s nějakou zajímavou osobností české scény, doplněný o vážně i nevážně míněné Plusy a Mínusy daného měsíce. Naší idejí není prezentovat pouze rozhovory se známými jmény, ale občas si posvítit i na nějakou tu méně známou, ale zajímavou a nadějnou tvář našeho sportu. A protože hodláme narážet i na témata kontroverzní a někdy nepříjemná, budeme samozřejmě rádi, když v diskuzi po článkem vyjádříte svůj názor. Rubriku pro vás budou připravovat Tomáš Kreisler a Lukáš Sedláček.

 

Protože uplynulý měsíc listopad byl až netypicky nabitý různými událostmi, a to zejména díky Valné hromadě ČFO, bude i pilotní díl naší rubriky poněkud vybočovat. Za osobnost měsíce jsme totiž vybrali celou nově zvolenou Radu ČFO. V průběhu prosince vám proto postupně přineseme rozhovory se všemi jejími členy. Tím prvním je vítěz víkendového Českého poháru v Mostu, Ladislav Křepela.

 

„Za repre hraji na dvě stě procent“

Měl krátce po finále dvojic Českého poháru v Mostu, které proměnil ve svoji exhibici. Na jeho tváři byste to ale sotva poznali. Jakoby zrovna vyhrál bezvýznamný céčkový turnaj. Je ale dost možné, že on to tak skutečně má. Stál tam tak volně opřený o zeď, v ruce cigaretu, na rtech sotva znatelný úsměv. Nejúspěšnější český hráč v zahraničí, mnohonásobný mistr ČR a nově zvolený člen rady ČFO. Legenda českého fotbálku, Ladislav Křepela.

Láďo, po tolika letech a tolika úspěších v zahraničí, kde vůbec bereš motivaci vyhrávat České poháry?
Tu motivaci tady bohužel už nemám. Ne že by mi bylo jedno, jak hraji v Čechách, ale motivace vyhrávat tady mi opravdu chybí.

                                                        Čím to, že přesto vyhráváš?
Těžko říct. Já samozřejmě chci hrát i na Rozíku. To, že je pouze recognized ITSF stůl, neznamená, že bych na něm nechtěl hrát. Ale beru to tady prostě víc volně, jen pro zábavu. Já se snažím brát fotbálek opravdu jako sport. Ale tady je to těžký. Já třeba vůbec nesleduji české žebříčky, je mi úplně jedno, jestli jsem první nebo desátý. Nehraju tady pro body. Já chci být co nejvýše v ITSF žebříčku, ten je pro mě teď důležitý. Proto jsou pro mě ITSF turnaje stokrát důležitější. Tam mám motivaci opravdu hrát a vyhrávat.

A co by tě mohlo více motivovat na českých turnajích? Větší prize money? Účast zahraničních hráčů?
Tak samozřejmě, že když by se hrálo o padesát litrů, tak by to byla velká motivace. A je fakt, že tady hraji už plno let proti furt těm stejným hráčům. A je super když pak na Czech open přijedou zahraniční hráči, hned je ta motivace větší.

Nedávno jsi byl na valné hromadě zvolen do Rady ČFO. Proč jsi se vlastně rozhodl kandidovat? Jaké máš v radě cíle?
Především kvůli reprezentaci. Takhle máme i rozdělené kompetence. Takové ty věci jako krajští admini a tak, do toho zase tolik nevidím. Ale budu mít na starosti věci, které jsou spojené s účastí na mezinárodních turnajích a repre.

Super, tak to nám hned můžeš říct tvoji ideální sestavu reprezentace.
No to je složitější. Záleží na jakém stole se hraje. Právě proto teď vlastně řešíme nominační kritéria do budoucna. To, jak je tomu teď, to znamená vše podle žebříčku, je nesmysl. To, že je nějaký hráč na pátém místě ještě neznamená, že dobře zahraje řekněme na Robertu. A třeba hráč na třicátém místě může být na tomhle stole zabiják. I když samozřejmě souhlasím s tím, že repre je také za zásluhy. Že někdo investuje ten čas, energii a peníze do toho, aby jezdil do zahraničí a sbíral body. Ta repre je samozřejmě i oceněním takového úsilí. Proto navrhuji, aby to bylo 4+4. Čtyři hráči podle žebříčku a čtyři divoká karta.

Blíží se Mistrovství světa v Nantes. Podle tvého návrhu by tedy byli v repre čtyři první hráči žebříčku, tedy ty, Práža, Kody a Milan Lávička. Komu bys dal zbylé čtyři divoké karty?
Takhle z hlavy to je těžký. Ale uvažoval bych nad jmény jako je Kovka, Brabi, Petr Plasgura…Míra Mlejnek.

A kdo se ti líbí z mladých hráčů? Kdo by mohl být v budoucnu oporou repre?
Uvidíme, jak si povede Radek Drda. Ten by mohl být jednou velmi dobrý hráč.

A máš tip na nějakého budoucího dříče? Nemám teď na mysli talentované hráče, kteří hrají krásnou hru, ti se poznají celkem lehce. Spíš jde o to, kdo má takovou tu buldočí vytrvalost dělat body.
Takovým typem hráče by mohl být třeba Martin Douša. Má docela ambice, je vytrvalý a jde si za svým.

Douša je zrovna hráč, na kterého panují rozdílné názory. Někteří kritizují jeho techniku hry, že mu to tam občas prostě tak nějak padá – nepadá. Že technicky nic moc, ale zas má výsledky. Co ty, řešíš tohle nějak ve své hře, jakože krásný góly, škaredý góly – nebo to prostě bereš „gól jako gól“?
Tohle už dávno neřeším. Haluz prostě padne občas každýmu, to k tomu patří. To je fotbálek.

Jasný. Ale spoustu hráčů se kolikrát za nějakou haluz desetkrát omlouvá a pomalu mají morální problém si ten gól připsat.
Já to tak neberu. Cílem je dostat balónek za čáru. Padlo to tam, fajn, počítá se, hrajem další. Hrál jsem třeba loni na WCS v Tullnu proti Charliemu, to je jeden německý hráč. A ten hraje tak, že už při rozehrávce zvedá trojku a pravou rukou rovnou střílí z pětky na bránu. A rozbil mě takhle asi tři jedna na legy. Byl jsem samozřejmě tehdy naštvanej, že jsem takhle prohrál, polovina gólů haluze. Ale dnes to vidím opravdu jinak. Ať si každej hraje jak chce. Nejsou přece žádný pravidla, že ty musíš hrát přesně takhle. Každý může mít vlastní styl a je to jen jeho věc a nikdo nemá právo mu říkat, jak má hrát. Úkol je dát více gólů než soupeř. Jestli to dáš pravou rukou, levou rukou, z pětky, dvojky, to mi přijde úplně jedno.

Láďo, ty hraješ fotbálek už mnoho let. Trénuješ ještě po takové době?
Ale jo, nedávno jsem začal zase trénovat více. Tak dvakrát třikrát týdně, řekněme po čtyřech hodinách. Plus liga a turnaje o víkendech. Doma hlavně na Bonzini, měl jsem taky Garlando, to jsem dal teď pryč. Takže Bonzini.

Na Bonzini hraješ nejraději?
Mám rád všechny ITSF stoly, i Rosengart. Ale je pravda, že na Bonzini se mi hraje nejlépe.

A nejhůře?
Nejhůře hraji asi na Tornadu. Nejsou tady v Evropě na něm téměř žádné turnaje. Můžu na něm hrát tak maximálně v jednom klubu v Praze, což je málo.

Zrovna Tornado bych tipoval na tvůj oblíbený stůl, stahovačka se tam přeci hraje parádně.
Jasný, na trojce nemám problém. Ale třeba pětka je tam hodně jiná a vůbec celková ta hra je hodně odlišná od jiných stolů.

Ty jezdíš hodně ven na zahraniční turnaje. Máš nějaké oblíbené hráče? Na čí hru se rád díváš?
Opět záleží na jakých se hraje stolech. Ono je to specifické, protože spoustu kvalitních hráčů tolik nejezdí po všech ITSF turnajích, ale doma na svých stolech umí zahrát parádně. Přitom venku tolik známí nejsou. Třeba ve Francii na Bonzini se mi hodně líbil Sebastien Meckes nebo Adel Yousfi.

Co hrají tihle hráči na Bonzini?
Sebastien hraje pinshot a Adel snake. Nejlepší snaky, co jsem kdy na Bonzini viděl. Hraje opravdu výborně.

Spolu s reprezentací jsi nedávno ve Švýcarsku vyhrál na Robertu Mistrovtsví světa, kde jsi výborně zahrál jedničky, ostatně jako vždy. Čím to, že vždy dokážeš v jedničkách vyhrávat, i za repre. Porazil jsi tam třeba Perrina, který tam vyhrál open singles, a tys ho stejně dokázal porazit.
Když hraješ za tým a ne jen za sebe, tak se snažíš – nebo alespoň já to tak mám – ne na sto, ale na dvě stě procent. Když to zkazím, vím, že to zkazím celému týmu, nejen mně. Takže se snažím ještě mnohem více. Ta motivace je mnohem větší.

Ty jsi se podílel také na pořádání Bonzini Pro tour v Praze. Jak jsi byl s turnajem, na který dorazilo mnoho zahraničních hráčů, spokojený? A jak se vlastně ten nápad zrodil?
Myslím, že turnaj se hodně povedl. I reakce hráčů byly pozitivní, takže s výsledkem jsme spokojeni. Nápad, uspořádat ITSF turnaj (kategorie Pro tour), vznikl tehdy, když jsme se dozvěděli, že ČFO má nárok na uspořádání dvou turnajů kategorie Pro tour ročně, ale využívá pouze jeden. Tak jsme požádali ČFO, aby nechali to zbývající Pro tour zorganizovat nás. Ze začátku se jim to moc nelíbilo, ale nakonec jsme se domluvili.

Co se jim nelíbilo?
Nevím. Možná strach z toho, že uspořádáme lepší turnaj? Asi to brali jako konkurenci. Těžko říct.

Tak ono se možná není co divit. Přece jen musejí vynakládat nějaké prostředky k tomu, aby měli nárok na to pořádat ISTF turnaje…
Však ano. Proto jsme jim nakonec zaplatili určitou částku. Tu možnost pořádat turnaj Pro tour jsme si od ČFO vlastně koupili.

Jsi jedním z nově zvolených členů Rady ČFO. Tady na Áčku jste měli 1. zasedání. Zajímalo by nás, jestli jste už řešili zápisné na turnaje.
Ano, řešili jsme to. Odhlasovali jsme výši zápisného podle kategorie, do které hráč spadá. Čím níž bude hráč v žebříčku, tím levnější bude mít zápisné, a naopak. Zůstaneme u standardního rozdělní Master, Pro, SemiPro, Rookie. Ještě tedy není přesně určeno, kde se ty kategorie budou lámat.

Nemáš obavy, že bude díky tomu ubývat hráčů? Bude se pak lidem vyplácet být na špičce?
Petr Plagura musí ještě propočítat, aby to bylo výhodné jak pro hráče tak i ČFO.
Navíc si nemyslím, že by hráči z republikové špičky do 20. místa v SuperCZ přestali jezdit na Áčka kvůli tomu, že budou mít dražší zápisné jak nováčci. Ty lidi to baví. Věřím, že budou dokonce jezdit více, budou si totiž moci více vyhrát.

Jak to vypadá se zápisným v jiných zemích?
Teď jsem byl v Polsku a platil jsem na naše kolem patnácti set korun za 2 disciplíny. Plus poplatek za rozhodčího a stoly. U nás je proti tomu zápisné úplně směšné, sto padesát kaček za Áčkový turnaj je strašně málo. A odpovídají tomu pak i výhry. Jsme za to zahraničními hráči dost kritizováni.

Díky za rozhovor
                                                                                                                       Lukáš Sedláček
                                                                                                                       Tomáš Kreisler

Tak to bychom měli. To byl skromný, přesto velmi cílevědomý Láďa Křepela, česká jednička a nyní také výkonný člen Rady ČFO. Nezbývá, než jemu, i celé české reprezentaci popřát co nejrychlejší ruce a ty nejpřesnější stahovačky, piny a snaky do lednových bojů v Nantes.

Studentíci, nezapomeňte na sobotní univerziádu ( 6.12.2008 ).
Příští týden se můžete těšit na rozhovor s dalším členem rady ČFO, tentokrát s Milanem Lávičkou.

 

PLUSY A MÍNUSY MĚSÍCE LISTOPADU 

PLUSY:


ČFO za valnou hromadu (dále jen VH)
Za snahu řešit věci veřejně a s hráči.

Finálové zápasy v 2ballu na ČP v Mostě.
Hráči Křepela, Mlejnek, Brabenec, Kovařík, Hruška L., Pištík… předváděli neskutečné věci. Člověka až mrzí, že už se takto „otevřená“ hra neobjevuje i v hlavních disciplínách. Podívaná, která stálo za to. Kluci dík!!!

Bohumil Křivda
I když už není u fotbálku tolik vidět, přesto patří k těm, které bychom rádi viděli v Radě ČFO. Jeho přehled a názory nás přesvědčili a jasně dostal náš hlas. Rozhodně patřil na VH k těm nejlepším!!!

Karolína Holá a Petr Plasgura
Za vytrvalost. Nikdo nevydržel kritizovat ČFO tak urputně a hlavně tak dlouho.
Doufejme, že v jejich nových funkcích v ČFO budou vidět alespoň tak, jako na cestě k nim.

Lukáš Sedláček
Za rozhovory se světovými hráči. Je to přeci tak jednoduché… shánět kontakty, ptát se, překládat, přepisovat, … proč to nenapadlo nikoho už dřív? .-)
Doktore dík!

Královéhradecký kraj
Za 6 (dobře připravených) stolů na Béčkových turnajích. Kéž by tomu tak bylo všude.

Karlovarský kraj
Za herní posun.

Rosengart
Za snahu řešit stav stolů v Ústeckém kraji. Sám jsem zvědav, jestli hráči z tohoto kraje využijí (první a myslím, že i poslední) možnosti s tím něco udělat.

Libor Kodl III.
Za to, že se chtěl vzdát svého místa v reprezentaci ve prospěch „lepšího“ hráče. Klobouk dolů. Málokdo by upřednostnil zájem většiny před svůj vlastní.  

 

MÍNUSY:

 
ČFO za finanční zprávu.
Co to je za nedodělek?

Reprezentační žebříček
Díky desetinásobku ITSF bodů se do základu reprezentace dostali i „ne nejlepší“ hráči. Snaha ČFO motivovat hráče jezdit po světových turnajích a zvyšovat tak úroveň českého fotbálku,  může paradoxně nakonec zničit tak dobré výsledky.
Je jasné, že bez cestování do jiných zemí by nebyl český fotbálek na tak dobré cestě, ale bude Česká republika na tak skvělém místě i po cestě z Francie?
Rada ČFO prý už o změnách kolem reprezentace jednala. No nechme se překvapit.

Zdražení vhozů
Skokové zražení o 37 % za vhozenou desetikorunu? Ach jo.

After Český pohár – Most
Typická poturnajová pitka se některým hráčům skutečně vymkla z ruky.Ti pak usínali v nepřirozených a někteří i v nedůstojných polohách.
Před barem, za barem nikdo nesmí stát, nebo (zítra) nebudu hrát… .-)

Královéhradecký kraj
Nesladěný termín Béčka s Univerzitním mistrovstvím.

Zápas GARROTT vs. VOČKO
Text z diskuse: „Rulet dostal záchvat když hrál jedničky s Kodym“.
Podle informací chtěl Rulet ublížit Kodymu. Kde to jsme???
Je to ostuda celého týmu FS GARROTT, že si nedokáží srovnat svého hráče.
Jsem zvědav, jak si s tím STDK poradí.

Komentáře

+/- Rulet Zechmeister Jan 4.12.08 v 17:13

Nevim co je to za minus. Jinak Rulet nikomu ublížit nechtěl a ani nemohl, když byl přes stůl. Divný je, že mínus taky nedostalo Vočko, když zbaběle odešlo a nedokončilo zápas. S chovánim Ruleta nesouhlasím a bylo otřesné až ubohé. Jinak asi před půl rokem taky Chuky napadl slovně Obiše a utkání se dohrálo a pak to řešila STDK. Takhle to mělo být i v našem případě. I Jakub Čmiko říkal, že třeba v hanspalce se zápas taky nemůže ukončit, pokud nedojde k napadení. A to že někomu ujedou nervy se stane. A nevím co sem taháte ostudu celýho týmu. Jak si máš někoho rovnat, když zničeho nic vypění. A ty informace si prvně ověřte, než tady budete psát takový lži. Pokud by mu chtěl ublížit, tak si sem jistej, že by tam Kody od něj dostal. Tak jak to tady můžete psát? Jinak fandim SPARTĚ, nejradši mám ŘEPKU a na SLÁVII ZBOŽŇUJU RULETA, protože má z ŘEPKOU hodně společnýho. Oba byly jedni z nejlepších a jsou trochu nervní. Takže Vás prosím nenavážejte se do našeho týmu, protože Rulet je jenom hráč.

+/- 2 Cedňa Bajer Josef 5.12.08 v 11:57

zbaběle odešlo? )))
otočili jsme zápas z 5-3 na 5-5 a měli jsme to pevně v rukou, jedničky už byly hotový, Rulo to věděl a hlavně by si nedovolil vyletět takhle na nikoho jinýho od nás krom Kodyho, páč všichni ví že je nekonfliktní.
Kody měl právo si rozhodnout jestli je pro něj v pohodě pokračovat v atmosféře kde na něj protihráč bezdůvodně řve: „Drž hubu, ty debile, vždyť se na sebe podívej. Tílko ti přesahuje 2 centimetry přes tričko, ty jeden hipíku, co tady vůbec děláš na tomhle světě? Nečum, co čumíš, ty píčo, ty debile, chceš přes hubu?...“
Jak všichni víme fotbálek je hlavně o psychice a vyhrožovaní a nadávání protihráči může ovlivnit celý zápas...
Patří tohle ke stolnímu fotbálku?
Kdo tam byl ví...

+/- Rulet Bajer Josef 5.12.08 v 12:21

Ještě se zeptám vyletěl by takhle Rulo třeba na Láďu, Míru? Asi ne, viď?
Tak tohle není o ujetejch nervech, ale o tom že neunesl že ho poráží někdo o kom si myslí že by ho měl v klidu smáznout...
Myslíš že by Řepka takhle vyletěl na Zidaneho?
hledej zbabělost někde jinde...

+/- Rulet Zechmeister Jan 5.12.08 v 22:11

Všechno beru. Jenom jsem tam říkal, že ten zápas Roko prohrál a dohrajou se volný. To jste nechtěli, že jste rozhozený a takový keci. V každém kolektivním sportě pokuď udělá prohřešek proti pravidlům jedinec, tak je taky zato potrestanej. A ne že to odnese celej tým. Jako když se v hokeji servou dva hráči a jeden to vyprovokuje a zákeřně sejme toho druhýho, tak se taky neukončí zápas. Jinak nikdo nemá právo se rozhodnou a jen tak ukončit utkání. A jestli by rulet vyjel na někoho jinýho nevím, to se musíš zeptat jeho. Řepka rozdíli nedělá a kdyby ještě Zidane hrál, tak si myslím že se sním párat nebude. Jde jenom o to, že se to mělo dohrát bez Ruleta. A na ňáký výmluvy o psychyce nejsem zvědavej, na to se nikde nevymlouvaj a pokud chceš vyhrávat tak musíš být psychycky odolnej. Jinak jak jsem uvedl Ruleta se nezastávám a jsem pro jeho potrestání, akorát nevidím důvod proč má za jedince trpět celej tým.

+/- 2 Cedňa Bajer Josef 7.12.08 v 01:59

No v tom případě si šáhni do svědomí a vzpomeň si na to že to Kody sám navrhoval že se odehrajou volný a tohle dohrávat nebude, s čímž ty, jako kapitán protihráčů, nesohlasil, stál jsem u toho a nejen já...
Nechci aby byl trestán celý tým za prohřešek jedince, nic proti nikomu z Fs Garrot nemám, chápu že se tohle může stát, ale nemělo by, je to kolektivní sport a hraješ za tým, tudíž máš nějakou zodpovědnost, viz jak říká Láďa v rozhovoru...
tohle není NHL kde by bylo normální pomlátit se se soupeřem a roztrhnout to až když budou na ledě...
Nevím jak by se tohle řešilo v nějakém bližším sportu...
mimochodem Rulo se omluvil celýmu Vašemu týmu, ale Kodymu neřekl ani slovo omluvy...
Kody to sepsal, podepsal jsem to jako kapitán týmu a teď už to má v kompetenci ČFO..
myslím že nemá cenu to tu řešit přes web...

+/- svědomí Zechmeister Jan 7.12.08 v 14:47

právě kdyby jste si vzpoměli, tak jsem říkal já i rulet ať se to dohraje a vy jste říkali že nechcete. I Roko říkal že se ten jeho zápas kontumuje. Například pan Hruška říkal, že je rozhozenej a že už by nepodal kvalitní výkon a že nechce hrát. Já mám svědomí čistý a měli by jste si vzpomenout spíš vy než tady někdo začne něco psát. Já jsem říkal že bych to dohrál, ale že jestli chcete odejít tak že mi to nevadí a že podepíšu zápis s tím co Roko udělal a že se to nedohrálo. To znamená ,že jsem v žádném případě nesouhlasil ani neřek, nebo nikde neuved, že se to nemá dohrát. A kdyby jste alespoň chvíli poslouchali Ruleta tak nejenom že se omluvil nám, ale i Kodymu a taky mu říkal, že se má dohrát to volný, ale to asi kody nevnímal v tom jak psal slohovou práci.

+/- Nejen Rulet si uříznul ostudu Zirkl Martin 7.12.08 v 18:05

Takže už ti Cedňo začínám rozumět..

Chování Ruleta ti přišlo odporné až nechutné, ale vlastně to zbožňuješ, jaksám píšeš..to ostatně bylo vidět i při tvém emo výstupu při čtyřkách (a taky poté, co Kody odmítnul pokračovat v zápase), který vzniknul kvůli tvojí neznalosti pravidel, a který neměl zas tak moc daleko k tomu, co pak předvedl Rulet, akorát že v tvém podání to vyznělo spíš tragikomicky..něco mi ale říká, že takto by se jeden z nejhlasitějších bojovníků za modernizaci foosbalu v ČR a kandidát do Rady ČFO chovat asi neměl...

Rulet se Kodymu odmítnul omluvit, byl jsem u toho, když to řekl v hrací místnosti nejdřív svojí přítelkyni (která pak radši odešla domu), a pak i mně, neudělal to ani poté, co jsem s Kodym seděl u stolu u psani slohovky, kterou si Kodyho ani nenechal dopsat, zápis si sebral, zmačkal do kapsy, s tim že ho klidně i roztrháš..

Takže tu přestaň psát svoje účelové lži, doporučuju ti konzultaci u vedoucího této rubriky..
Přeju ti brzké uzdravení pane Zechmeister..papa

PS:jo a v hokeji atd. je přece za nesportovní chování jednotlivce potrestán celý tým např.: hrou v oslabení

+/- Nejen Rulet si uříznul ostudu Zirkl Martin 7.12.08 v 21:04

No jestli jako osobní omluvu bereš i to, že tam do éteru prohlásí, že to přehnal,tak to opravu není ani trochu lež)))..

Při čtyřkách si chtěl mj. vidět pravidla, kde je psáno co se smí, a co ne.. pak ses ani na ně nešel podívat a volal si znalci pravidel ITSF, která se ale nevztahují na čtyřky)) a s jeho osobním názorem si tam pak argumentoval, načež ti pak po čtyřkách sám volal, že vlastně neví..

A jako důkaz narušené psychické odolnosti Wočko týmu bys tu ještě mohl třeba napsat o tom, jak při našich dvojicích Kožak zničehonic v průběhu hry zvednul stůl o 45°, když si Kody na trojce rovnal míč na matchball..))

Tím, že nerespektuješ lidi, s kterými nesdílíš stejný názor, ze sebe děláš primitiva.

+/- ... Zechmeister Jan 7.12.08 v 20:37

V hrací místnosti se mu omluvit nechtěl, ale pak v hospodě u stolu kde Kody psal tu slohovku, říkal že to přehnal a že by se to mělo dohrát. To že to tam přehnal je jedna věc a to že musí bejt razantní přístup druhá věc(
v tom se mi líbí právě třeba Řepka).

Jinak moje vystoupení ohledně pravidel bylo emotivní díky Vašemu týmu. Kody má akorát keci a rejpe a když ho někdo vyhlásí tak z toho začne brečet ( v nadsázce). Nejasnost v pravidlech jsem neměl jenom já, ale celej náš tým (pokud si dobře pamatuju, tak na domělý faul upozornil Kožak) a napříkla i pár lidí ze skabetky to nevědělo (Michal Poda si to myslel taky). Když nikdo z nás neměl u sebe pravidla tak jediná možnost dle mého uvážení bylo někomu zavolat. Myslím, že bylo ubohý od Kodyho a pak celýho Vašeho týmu jak jste začali rejpat ohledně tajmů a tak. Prostě jsem chtěl jenom zjistit jak to je. Přiznávám že jsem neudržel nervy, jelikož většinou komunikuji s lidmi, kteří mají průměrnou až nadprůměrnou inteligenci. V tu chvíli jsem si připadal že se bavím z bandou negramotních jedinců, kteří mi ani v klidu nenechali zavolat. Bohužel byla smůla že jsem se dovolal až po 10 minutách, kdy už jsem byl z vašeho jednání značně naštvanej.

+/- pokračování Zechmeister Jan 7.12.08 v 20:37

Jinak bejt Vaším týmem tak se moc neoháním znalostí pravidel, jelikož jsem v nich nikde nenašel klauzuli o tom, že by jste měli důvod ukončit zápas.

Když jsi zmínil hokej, tak Kožak, já a Rulet jsme říkali že se to dohraje s tím že Kody ty jedničky vyhrál a volný že už Rulet nebude moct hrát. Takže si myslím, že je to něco podobnýho jako stim vyloučením.

Jinak Kodyho jsem to nechal dopsat. Akorát když jsem si to přečet, tak jsem mu řek jestli chce abych podepsal ten zápis, tak ať vymaže větu kde bylo napsáno že jsem souhlasil s ukončením zápasu. To Kody odmítl. Tak jsem mu řekl že to vyhodim, že nebudu podepisovat jeho lži.

Za celou dobu jsem tu nenapsal jedinou lež, takže by jste si měli vzpomenout jak to probíhalo a ne mě tady bezdůvodně osočovat.

A to ,že chci něco zlepšit ve fotbálku nemá vůbec nic společnýho s tim jak se chovám vůči jedincům se kterými nesdílím stejný názor.

+/- Opravdu trapné Hruška Lukáš 7.12.08 v 20:51

Na tohle musím už také zareagovat, protože si nemyslím, že je pravda, co tu Cedňa píše. Z jeho strany mi to přijde pouze jako vypočítavost před tím, než se o tom začne jednat před STDK či radě ČFO.
Protože pokud si vzpomínám dobře Cedňo, tak jsem při Ruletově výstupu stál vedle tebe a na konci, když jsem konstatoval, že to opravdu přehnal, tak jsi mě setřel slovy, že Ruletova reakce byla plně v pořádku a že si Kody nemá co dovolovat říkat Ruletovi, že by nesměl házet se stolem.
Za druhé, potom jsem byl za Ruletem a přemlouval ho, aby se šel Kodymu omluvit, že bychom mohli ještě dohrát zápasy. Ten mě však odmítnul se slovy, že se rozhodně nemá za co nikomu omlouvat a poslal mě někam. Stejně jsem pochodil i u tebe jako kapitána týmu. Nemluvě o tom, že jsi tam chodil a říkal, že jestli nepůjdeme dohrát zápasy, tak nám je oba zkontumuješ. Po této situaci jsem už na fotbálek opravdu neměl myšlení a rozhodl jsem se tuto trapnou záležitost z vaší strany ukončit.
Také z důvodu, že toto nebyl jediný výstup ze strany FS Garrott ten večer. To, že Cedňa při čtyřkách zastavil hru na 20 minut a odmítl si přečíst pravidla, které jsme stáhli z netu na notebook, nadával sprostě Kodymu, potažmo celému našemu týmu, to jsme přešli, protože ostatní hráči z FS Garrott byli v pohodě a brali jsme to jako výstup jedince. Po Ruletově zkratu se však už nejednalo o zkrat jednoho hráče a proto jsme se rozhodli ligový zápas ukončit.
Pokud chceš, aby se hráči na fotbálku chovali jako na hokeji, popřípadně se porvali a potom, kdo by nedohrál zápas dostal kontumaci, to mi přijde opravdu zcestné a měl by jsi uvažovat o jiném sportu. Kapitán prvoligového týmu a kandidát do rady ČFO by se takto opravdu chovat neměl.
Tvůj poslední příspěvek může ostatním přiblížit způsob tvého chování a atmosféru na našem ligovém utkání. Nadávky do negramotů mi od tebe přijdou opravdu směšné.

+/- 2 Cedňa Zirkl Martin 7.12.08 v 21:08

No jestli jako osobní omluvu bereš i to, že tam do éteru prohlásí, že to přehnal,tak to opravu není ani trochu lež)))..

Při čtyřkách si chtěl mj. vidět pravidla, kde je psáno co se smí, a co ne.. pak ses ani na ně nešel podívat a volal si znalci pravidel ITSF, která se ale nevztahují na čtyřky)) a s jeho osobním názorem si tam pak argumentoval, načež ti pak po čtyřkách sám volal, že vlastně neví..

A jako důkaz narušené psychické odolnosti Wočko týmu bys tu ještě mohl třeba napsat o tom, jak při našich dvojicích Kožak zničehonic v průběhu hry zvednul stůl o 45°, když si Kody na trojce rovnal míč na matchball..))

Tím, že nerespektuješ lidi, s kterými nesdílíš stejný názor, ze sebe děláš primitiva...

+/- . Zechmeister Jan 7.12.08 v 21:34

Kody ho měl napomenout a né mu něco rozkazovat. já jsem tě doprdele neposlal a ani jsem neřekl ,že to nechci dohrát. Jak uvadíš sám si řekl, že už nechceš pokračovat, nacož jsem konstatoval, že pokud se to nedohraje takže vám to budu kontumovat. pokoušel jsem se volat 3 rozhodčím(Plasgura, Holá, Obert), dále Čmikovi a Součkovi. Nemůžu za to, že to nebrali.Nikomu jsem tu nenadával. Jestli si pamatuješ, tak jsme Vám gól uznali a pokračovali jsme dál. Pravidla jste stáhli z netu asi po 15 minutách. A to, že jsem Vám nadával jsem tu již přiznal. A kdo začal mít blbé keci jako první? Co? Asi Kody. Nebo jsem prvně začal nadávat a až pak se přidal Kody. Jinak na všech utkáních co jsem doposud odehrál jsem se choval slušně a neměl jsem žádný problém. Může se stát každýmu, že mu jednou ujedou nervy. Jinak nevidím důvod proč montuješ kandidaturu do rady ČFO společně s mým chováním na utkání. Můj důvod proč jsem kandidoval do rady ČFO bylo to že jsem chtěl vylepšit (podílet se) ČFO a dotáhnot do organizace ňáké peníze a jiné sponzory. To to opravdu nemá s mým chováním nic společnýho.

+/- ;-DD Bajer Josef 9.12.08 v 03:18

Už jsem neměl v plánu reagovat do téhle diskuse, leč špinavé pražské prádlo se pere on-line a když už se napsalo A, bylo by dobré dopsat B pro náhodné návštěvníky co mají pocit že se překlikli na www.vesmirni-lide.cz ;-D

1) „Přiznávám že jsem neudržel nervy, jelikož většinou komunikuji s lidmi, kteří mají průměrnou až nadprůměrnou inteligenci. V tu chvíli jsem si připadal že se bavím z bandou negramotních jedinců, kteří mi ani v klidu nenechali zavolat. Bohužel byla smůla že jsem se dovolal až po 10 minutách, kdy už jsem byl z vašeho jednání značně naštvanej.“

V první větě chceš naznačit že jsi komunikoval s lidmi, kteří nemají průměrnou až nadprůměrnou inteligenci? Komunikoval si i se svým týmem a kolem přihlížejícími…

2) Ohledně sporu při čtyřkách: Tři hráči od nás z týmu ti potvrdili že se to může, Kožak a Michal Poda řekli jen si tím nejsou jistí. Proto jsme se v souladu s pravidly zeptali, zda si na desetiminutový hovor bereš time- out…
Proto snad nebylo potřeba ořezat tvoji komunikaci jen na tři slova: „ Kecy?!!
Máš problém?!! „

Chtěli jsme na dané téma zavolat Toma Yorea a svolat valnou hromadu ITSF, ale nikdo to zrovna nebral…

3) „Když byl přes stůl, tak si nemohl dostat.“

Stůl má šířku 75 cm, jde to ))

+/- Pardon, chtěl jsem reagovat na jinou tečku níž.. Bajer Josef 9.12.08 v 03:19

4) „Těžko jsem mohl opustit utkání já, když jsem to muchlal, tak už tam byl Pepa podepsanej a na cestě domů.“

Potom co jsi řekl: „Nebudeme to dohrávat, Kody to sepíše a Já s Pepou to podepíšeme“ jsem ti věřil, podepsal to, protože nám s Kodym slouží oči i uši dobře, měli jsme na věc stejný pohled a poté vyrazil…

To co se dělo potom se zápisem už tu bylo popsané…

5) “Ale tvoje chování vůči protihráčům taky nejni ideální.“

V čem se konkrétně Kody provinil vůči spoluhráčům v tomhle zápase?
Uvolnil bys místo v repre lepšímu hráči?

6)“ Vše si pamatuju a nepopírám co se stalo, psal jsem to tu již minimálně 3x, ale to Vám asi nestačí.“

To je ale subjektivní pohled na věc, ne realita…

Jsem kapitánem osm let, za tu dobu jsme odehráli víc než 150 ligových zápasů, všechny bez problémů, nedali jsme jedinou kontumaci..

Vočko stojí jednotně na faktech, za Garrot se tu pereš sám….

Nemá cenu to tu rozpatlávat, teď už záleží jen na STDK, jenom do té doby než se zvolí to stejně všichni zapomenou ))
A množí se spekulace o snaze lobovat za oboustrannou kontumaci ))


+/- Final Hruška Lukáš 7.12.08 v 23:09

Nervy mohou ujet každému, ale do určité míry a hlavně musí počítat s tím, že se to potom bude nějak řešit. Pokud je někdo více konfliktní, tak by neměl před a během utkání pít tolik alkoholu, protože to není omluvou.
Napsal jsem, jak jsem danou situaci vnímal a proč jsem se spolu s ostatními hráči rozhodl utkání ukončit. Chápu, že tebe nemá cenu přesvědčovat, co nás k tomu vedlo, protože i když na jednu stranu napíšeš, že to byla chyba z vaší strany, tak se pořád pereš za to, aby jsme byli potrestáni za nedohrání zápasu. Nyní už nejsme ve Škabetce ovlivněni alkoholem a tak bych od tebe místo nadávek v textu očekával omluvu a nabídku na zkontumování minimálně 2 posledních zápasů, ale to už je nyní záležitostí ČFO, jak se s tímto vypořádá.

+/- Rulet Le Jan 5.12.08 v 13:10

jako tohle snad ani nemůže být pravda ne? Co tady potom ten hráč dělá, když takhle řve na protihráče? To by si nikdo nedovolil ani na céčku... tohle odsuzuju, je to hnus a dle mého názoru by měl být potrestán, tohle není normální... to se nesmí stávat na vrcholové úrovni, to si myslím já a řekl bych, že nebudu jediný

+/- rulet Lávička Milan 4.12.08 v 18:00

Kluci super, podařilo se vám i vyvolat nějaké "zajímavé" reakce (nebo aspon reakci).

+/- rozhovor Křepela Ladislav 4.12.08 v 20:21

Ahoj, jen doufam, že i ostatní budou dělat rozhovor na diktafon a že si tak nebudou moci připravit odpovědi na Vaše otázky
Jinak Vám chci poděkovat, že jste to napsali zhruba tak, jak jsem to říkal.
čiao

+/- rozhovor Lávička Milan 5.12.08 v 14:18

neboj, taky jsem to tocil v Moste na diktafon bez pripravy

+/- Rozhovor Hruška Lukáš 5.12.08 v 19:15

Zdárec, musím říci, že super nápad s tím rozhovorem, docela dobře jsem si početl. Dík.

+/- . . . Džurdženík Tomáš 7.12.08 v 18:56

Parádní článek, jen tak dál !!!

U toho zmiňovaného zápasu jsem nebyl, takže těžjko soudit...Dle zde uvedené citace řikám, že ta reakce byla opravdu přehnaná...!
Co se týče chování u stolu, tak jak Rulet, tak Kody nejsou žádný svatoušci...(nechci ale tyhle 2 srovnávat - myšleno obecně )Otázka zní, jestli reakce Vočka byla adekvátní tomu, co se na daném místě událo...A to vědí jen Ti, kteří se zúčastnili....

+/- Pro Cedňu Kodl Libor_III. 7.12.08 v 20:43

Je mi fakt líto, že taková fajnová rubrika s takovým fajnovým rozhovorem musí trpět pod náporem Tvých účelně vymlouvavých lží. Býval bych je ani nepřiživoval, ale pár věcí musím uvést na pravou míru:
1. Přes hubu jsem sice nedostal, ale kdybych neuhnul od stolu, resp. pak neodešel, tak bych dostal.
2. Rulet se mi neomluvil, neřekl mi od té doby ani slovo. Omlouvala se mi Terka (za Ruleta) a Kojak (za Ruleta) a já si za to obou moc vážím, ale Ruletovi to nepřilepší.
3. Volný jsem byl ochoten hrát, a když jsem Ti to řekl, tak jsi odpověděl, že na to "serem", ať to napíšu do zápisu a Ty s Pepou to pak podepíšete. Pepa to podepsal, Ty ne, zápis si zmuchlal a zabavil. Takže jestli někdo opustil utkání, byli jste to vy. Každopádně na tom vůbec nezáleží, protože to, co se tam stalo, hodně přesahuje rámec napadení a v takovém případě se ukončují zápasy i ve fotbale (rasistické pokřiky fanoušků).
4. Jako kapitán týmu jseš zodpovědný za chování celého svého týmu. Jednou jste tým a máte táhnout za jeden provaz, což naštěstí pro Štěpána s Kojakem netáhnete. Těch je mi fakt líto, pře si přišli zahrát a ne tam sledovat vaše výstupy hodné ultrapravicových příslušníků tvrdého fanouškovského jádra Sparty i Slávie, kvůli kterým jsem přestal chodit na fotbal. Sice nemůžeš za to, co tam Rulet předváděl, ale můžeš za to, že si ho po osmi Plzních a třech panácích vůbec nechal ty jedničky hrát.
5. Kdyby sis náhodou na něco z toho, co tady píšu nemohl vzpomenout, což bych u Tebe i očekával, tak se zkus zeptat těch deseti dalších lidí, co to viděli a co jim zůstával rozum stát.

+/- . Zechmeister Jan 7.12.08 v 21:11

1. Když byl přes stůl, tak si nemohl dostat.
2. Zeptej se ho co pak říkal, když jsi to tam psal.
3. Já jsem neřekl, že to dohrávat nebudem. Já jsem chtěl hrát a váš tým nechtěl (Kožak to chtěl dohrát taky - se ho zeptej). Těžko jsem mohl opustit utkání já, když jsem to muchlal, tak už tam byl Pepa podepsanej a na cestě domů. Žádný napadení jsem tam neviděl a pokud se oháníš fotbalem, tak před každým ukončením utkání jsou diváci několikrát varováni. Ptám se tebe varoval jsi Ruleta? Jediný co jsi udělal bylo, že když třísknul se stolem, tak jsi mu řekl:\" To jsi udělal naposled\". Na to konto tě zasypal nadávkama. A jak jsi měl postupovat? Měl jsi mu dle pravidel udělit napomenutí.
4. Zodpovědnej za tým sem to máš pravdu. Ale tvoje chování vůči protihráčům taky nejni ideální.
5. Vše si pamatuju a nepopírám co se stalo, psal jsem to tu již minimálně 3x, ale to Vám asi nestačí.

+/- čumim teda Horečný Jakub 8.12.08 v 13:03

Předem díky za zajímavé čtení, skvělá práce!!!!
Ted neco k té ostudě z první ligy..na mě takhle někdo řvát, tak okamžitě ukončim mač, napíšu to na zápis, a nechám vyšší instanci at se s tim popere..no a v tu chvíli by bylo po zápase, a ze sportovce by se ze mě stal regulérní návštěvník hospody, kterej by si dotýčnýho vytáhl ven na pokec...

+/- Vočko vs. Garrott Kopnický Marek 10.12.08 v 05:00

Co se stalo se stalo a nikdo to nevrati zpet. To je jasny. Ja naprosto otevrene priznavam ze sem danou situaci nezvladnul a jsem ochotny se zpovidat pred zodpovednymi organy.... Akorat me trosku zarazi co se o tyden pozdeji dozvidame z tabora Vočka dozvydame za mystifikace typu "jedničky už byly hotový, Rulo to věděl ","vzpomeň si na to že to Kody sám navrhoval že se odehrajou volný a tohle dohrávat nebude, s čímž ty, jako kapitán protihráčů, nesohlasil, stál jsem u toho a nejen já",Za druhé, potom jsem byl za Ruletem a přemlouval ho, aby se šel Kodymu omluvit, že bychom mohli ještě dohrát zápasy. Ten mě však odmítnul se slovy, že se rozhodně nemá za co nikomu omlouvat a poslal mě někam. Stejně jsem pochodil i u tebe jako kapitána týmu...","Sice nemůžeš za to, co tam Rulet předváděl, ale můžeš za to, že si ho po osmi Plzních a třech panácích vůbec nechal ty jedničky hrát"
Situace je podle me naprosto jasna: Maji se resit dva naprosto zrejme body :
1) nesportovní chování a urážka libora kodla 3ho
2) samovolné ukončení zápasu ze strany Vočko teamu

tak nechapu co se porad resi dokala, a este ze si kazdej primysli svoje verze udalosti jak se mu to hodi....

Mejte se hezky a neztracejte cas na GB. Stasne a vesele ... hlavne to zdravíčko;)

+/- Rulo Bajer Josef 10.12.08 v 23:03

\"jedničky už byly hotový, Rulo to věděl \"
jj Rulo, vypadalo to že máš situaci pevně v rukou, zvlášť když si měl to utkání asi dvacetiprocentní úspěšnost...

\"vzpomeň si na to že to Kody sám navrhoval že se odehrajou volný a tohle dohrávat nebude, s čímž ty, jako kapitán protihráčů, nesouhlasil, stál jsem u toho a nejen já\"
za tím si stojím!

Jinak taky se nestíhám divit že Cedňovi v jeho letech ta paměť už nějak neslouží

Mír a lásku ))

+/- ... Zechmeister Jan 10.12.08 v 23:47

Jsem nikdy neřekl, že to chci ukončit, s tím jste přišli vy a já jenom dodal, že je to váš problém a jestli to nechcete hrát tak ať to napíšete na zápis, že to podškrtnu.

+/- Pro Cedňu Kodl Libor_III. 11.12.08 v 00:05

1. Vždycky
2. Musíš
3. Mít
4. Poslední
5. Slovo

+/- fc gayrot vs vočko Pour Jakub 11.12.08 v 15:45

Už dlouho sem se takhle nezasmál, vy jste mi komedianti. A to že má být naše repre? Si nakonec ve francii na WC dajou navzajem pres drzku. Doufám že vedení čfo to vyřeší jednoznačně: vyloučení Kopnického a Zechmeistra ze soutěží čfo.
fotbálku zdar

+/- Kopnický Marek 11.12.08 v 22:45

Vtipky typu "Gayrot" si nech laskave ke stedroverni veceri... ;)

Vložit komentář

Pokud chceš napsat komentář, musíš se přihlásit.