ČFO > 13 - Brněnský kraj > Reportáže > MISTROVSTVÍ MORAVY (26-27.1.2008]

MISTROVSTVÍ MORAVY (26-27.1.2008]

28.1.08 | Petr Pražák Přečteno: 4413×

Otevřená diskuze k právě odehranému turnaji, který se pyšnil účastí špičky z celé ČR i ze Slovenska. A hlavně přístup většiny hráčů byl podstatně zodpovědnější než na ČP v Mostě. Od toho se odvíjí parádní podívaná po celý průběh turnaje.

Největší foosballová akce, která se u nás na Moravě každoročně koná - Mistrovství Moravy, nabídla nespočet vypjatých situací, při kterých žádný z přihlížejících nezůstával v klidu. O vysoké úrovni turnaje svědčí i fakt, že vítězové OD hraného v sobotu svou formu v neděli nepotvrdili a špici v OS obsadili hráči z úplně jiného soudku. Jediný kdo v hlavních disciplínách potvrdil stabilní výkonnost je Zdeněk Krchňák, jenž 2x zopakoval 3. místo, což v tak nabitém turnaji je takřka nadlidský výkon. Vraťme se ale zpět k hlavní myšlence článku - Co bylo ve Vizovicích špatně?  Za co si zaslouží organizace obdiv? Bylo vše, tak jak má? Zajímá mě názor všech, komu není jedno jak České poháry u nás vypadají. Své názory můžete psát v diskuzi pod článkem. Pokusím se v bodech vypsat dobré a špatné stránky, které jsem po celý víkend poslouchal od různých blíže nejmenovaných hráčů.

Pozitivní stránky:

- konec turnaje v sobotu kolem 22:00 - solidní čas.  

- zajištěné občerstvení po celý den na baru.

- za každý den zvládnout 3 disciplíny o cca 130 hráčích na 11 stolech obdivuhodný výkon. Všechna čest organizaci.

- elegantní vyřešení všech nástrah, které turnaj provázely, (hluk - divadlo, akceptování všech požadavků od majitele hracího sálu)

Nedostatky turnaje:

Poměr stolů k počtu hráču byl velmi nedostačující, s takovou České poháry nové hráče spíš odradí než přilákají, na příští bude potřeba minimálně 15 stolů i víc, záleží pochopitelně na firmě Rosengart, jestli bude ochotna poskytnout 2 dodávky. Bude to více výdajů, ale vzhledem k rostoucí popularitě našeho sportu je to záležitost nezbytně nutná!

- stoly nebyly úplně optimální, aspoň na polovinu jsem slyšel v jednom kuse stížnosti narážející na zatuhlé tyče, nerovnost stolů a klouzací hrací plocha věčně pokapaná olejem.

- hraní (fun) disciplín - ANO, ale na úkor pomalého chodu hlavních soutěží? Bezpodmínečně zvednout počet stolů, pak tento nedostatek bude bezpředmětný.

- prostor nebyl úplně optimální, žádná atmosféra. Turnaj byl ve sportovním duchu u stolu a o pár metrů dál v hospodském duchu u baru. Ani jedna z atmosfér nebyla pořádná. Spíš to bylo nemastné neslané (žádná hudba, volné stoly k tréninku,atmosféra na mě  působila jako v čekárně na vlak.

- čekání na zápas - třeba já konkrétně se registroval do turnaje OS v 10:25. Relativně rozehraný, první zápas ve 13:00, druhé kolo pravé strany po 16:00, absolutně zatuhlý a demotivovaný. Turnaj by měl mít náboj a především plynulý průběh.

- chybělo ohraničení top 2-3 stolům na finálové zápasy, žádná video projekce. Stále nevyšla nová Trefa, po které je již delší dobu hlad. Dále chyběly vystaveny propagační věci typu - trika, rukavice, omotávky, míčky u stolku organizátorů. Noví hráči ani netušili, že je možnost si tyto potřebné věci zakoupit.

Nezařazené sporné body:

- možnost občerstvení vlastním jídlem - pohledy hospodského byly velmi nevrlé - ale nejedná se o hospodskou plácanou, ale o sportovní akci, takže je k povážení, zda povolovat konzumaci vlastních jídel. Pravděpodobně ano, ale za jistých podmínek - neskutečný bordel na stolech.

- proč hrát pořád starý systém DKO, proč nezkusit francouzký styl kvalifikace a KO pavouk, jenž bude implementován i na Master Series v Linz? Pro neznalé - systém je dokonalý hlavně pro nováčky, každý tým, hraje minimálně 6-8 utkání v kvalifikaci a dle dosaženého počtu výher a  koeficientu +/- se určí přesné nasazení do pavouka, kde se hraje již jen KO systém. Leguán (program pro pořádání turnajů, je velmi obratný a věřím, že pro něj takovýto algoritmus nebude problém naprogramovat).

 - Odpovědnost za špatné místo padá částečně na moji hlavu, měl jsem prostor v mém kraji za včas zajistit. Proto se všem omlouvám. Příští MM bude  jinde a za lepších podmínek. Tento turnaj by měl být naší chloubou a ne ostudou.

- Negativní body jednoznačně převažují, nicméně není to směrováno proti ČFO, ale jen chci, aby se alespoň s některými body začalo něco dělat. Především kladu důraz na bod ohledně počtu stolů, ten je dle mého názoru nejzávažnější. Dík, za Vaše názory.

V případě Vašeho zájmu diskutovat ohledně něčeho kolem fotbálku u nás, jsem téměř denně k dispozici na icq - 250204436. Admin JM

Komentáře

+/- CP Vizovice Polach Jiří 28.1.08 v 15:53

se všemi body souhlasím..
- stašně málo stolů pro tolik hráčů, dlouhá čekání na zápasy
atmosféra ( určitě mohla být nějaká hudba)
nejméně 50% stolů byly ve špatném stavu
malý prostor
+ největším plusem bylo, že se tam nekouřilo
občerstvení
ten hrací systém (kvalifikace, KO pavouk) bych docela zkusil:)

+/- Souhlas Bajer Josef 28.1.08 v 16:17

Souhlasím
- stolů je potřeba víc už delší dobu a jak napsal trefně práža, jsou potřeba dvě dodávky, nebo zaplatit cedňovi, aby místo lidí přivezl stoly )) je pravda že v neděli při 80 hráčích jsem hrál jeden zápas za 4 hodiny...přeci jenom je to český pohár, tohle jeho úroveň snižuje...
- kvalita stolů: nerovnost se dá vyřešit na místě, ovšem průchodky moc ne, bylo by ideální když už se stoly na firmě nakládají, aby je někdo přitom prohlédl, jestli jsou o.k. třeba stůl 4 byl fakt nepříjemnej...
prostor byl malej, v sobotu nebylo pomalu kde sedět, ale rozhodně lepší než sklep v černý hoře...
nebránil bych se tělocvičnám atd...

+/- Čekání Čech Pavel 28.1.08 v 16:44

Myslim, že by bylo fajn vyvěsit nějakou tabuli, na které by se hráči mohli podívat, jaká utkání budou následovat postupně v pořadí (případně s "orientační časem", kdy utkání mohou očekávat, např 12-13 hodina),
alespoň v prvních fázích turnaje, kdy je v pavouku hodně hráčů.

V případě, kdy turnaj začne např. v 10 hod a já budu vědět, že budu hrát asi někdy ve 12-13 hod , nemusim tvrdnout pořád na místě a poslouchat, aby mi zápas neutekl, ale můžu jít ven, v klidu se někam najíst nebo natáhnout do auta ... a pak se před dvanáctou vrátit


ps: ve Vizovicích jsem nebyl, nicméně čím víc stolů, tím lépe

+/- Taky souhlas Kodl Libor_III. 28.1.08 v 16:49

Souhlasim se vsemi body obzaloby, pricemz ten nejvetsi duraz bych pochopitelne kladl na pocet stolu. Tohle je proste ostuda, tim si Rosengart moc dobrou reklamu nedela. Za prvnich sest a pul hodiny jsem hral dva zapasy a na to ani nenachazim jinych nez sprostych vyrazu. Mozna i dvacet stolu by bylo malo. A kazdemu muselo byt jasne, ze kdyz je turnaj ve zlinskem kraji, tak tam prijede mrte Prazaku, Brnaku, Ostravaku, Slovaku, proste vsech... A stim i souvisi system. Jiste, ze bychom mohli hrat kvalifikaci + single KO a bylo by to tak tisickrat lepsi, ale to by tam muselo byt tak tech dvacet stolu a hlavne by CFO muselo doplatit za upgrade Leguana, nebo si dat tu praci prepsat vysledky z F.A.S.T. do Leguana a ne se vymlouvat, ze F.A.S.T. nejde spustit... Ja ho klidne rozchodim.

+/- to kody Čmiko Jakub 30.1.08 v 01:11

mrzi me, ze tvrdis A a nenapises B

+/- Můj názor Suchomela Josef 28.1.08 v 17:09

klady:
-občerstvení po celou dobu turnaje
-zákaz kouření v hale (což ale někteří hráči nerespektovali a kouřili na chodbě a v sále to pak podle toho bylo cítit)
- kvalitní hráči z celé republiky a nejenom té naší
zápory:
-počet stolů byl opravdu malý, na kdejakém krajském poháru je 7 stolů pro 20 týmů a na českém poháru bylo pouze 10 pro 63 týmů, což mi přijde jako naprosto neodpovídající, člověk se něměl kde rozehrát před zápasem, protože stoly byly pořád plné
- od počtu stolů se dále odvíjely jiné problémy jako čekací doba mezi zápasy atd.
- malý prostor pro tolik lidí, v sobotu byl v sále vzduch takový, že by se dal krájet a to že se nedal nijak vyvětrat mi přišlo jako stavaři absolutně nepochopitelné, připadalo mi to jak kdyby byl turnaj sitován do nějaké předsíně
- videoprojekce finálových zápasů a vyhrazení dvou či tří stolů pro odehrání finalových či semifinalových zápasů mi zde chybělo, myslím si že se v naší republice vytváří slušná hráčská základna a proto si myslím, že by tomu mělo odpovídat zázemí pro turnaj

Na závěr bych rád vyjádřil své přání, aby se české poháry konaly ve sporotvních halách, kde by byl dostačující prostor, klimatické podmínky a příjemné prostředí.

+/- to josef Čmiko Jakub 30.1.08 v 01:13

ok, i to je nase prani, ale kdo to zaplati? ja na to nemam.

+/- Misto Horák Jiří 28.1.08 v 18:03

A ja bych zase chtel, aby se dalsi Mistrovstvi moravy, nebo klidne naky dalsi Acko v tomto roce, konalo v primo v Brne, a ne zas v nejake vesnici...

+/- Vizovice Houska Daniel 28.1.08 v 19:07

presne tak. at je to vzdy Praha, Brno, Ostrava + cokoliv (z krajskych mest nejlepe).

+/- cesky pohar-SOUHLASIM Pospěch Petr 29.1.08 v 14:41

bylo to docela spatne s temi stoly-10 stolu na cesky pohar,,,polovina ´ve spatnem stavu,..treba stul c 4 byl uplne nejhorsi,drhnul,a ta 5ka na zlutych,hraci meli znicene hrany,,,asi si nekdo rad kousnul pred zacatkem:)
praza tu zapomnel dopsat to ze ceske pohary by se nemely konat porad v hospodach,pokud to ma byt trochu na urovni-tak souhlasim se suchomelou a delat to v halach podobne jako cz open,mistrovstvi slovenska,,,a bylo by urco vic stolu,a nemusel bych cekat na zapas 3 hodiny,,,s tim kourenim,i ja se priznam,a kourilo se i v sale kde se to odehravalo,napr.u baru na schodech,to se moc nedodrzovalo...i ja sem tam kouril,...proto haly telocvicny.---a pak ani nebudou problemy s tim ze si tam nekdo donese vlastni jidlo a piti,...no traparna nejvetsi,,,abych rekl pravdu pristi mistrovstvi bych opravdu urco nedelal ve vizovicich,ale mame tu tolik mest,,a nejvic souhlasim ze v brne by to bylo asi nejlepsi pro vsechny,hlavne kvuli dovozu,jak pro prazaky,slovaky,a ostravaky,i klidne zbytek sveta,,,udelat vetsi reklamu na to,tak nemivame 60 dvojich ale treba 100,brno je velke,a kazda reklama tomu pomuze...uvidime co se stim da delat--a doufam ze na dalsim CESKEM POHARU SE UZ NIC TAKOVEHO NEBUE OPAKOVAT!!!!!!!!!!!!!!!!.........

+/- ČP Zechmeister Jan 28.1.08 v 21:57

Hrací systém by se měl změnit na kvalifikaci a KO pavouk. Pro tento systém by bylo dostačujících tak 15 stolů, pokud se bude účast pohybovat jako ve Vizovicích. FAST funguje v Rakousku, Francii, Itálii a jinde, tak nevidím důvod proč by se nemohl používat i unás. Jinak organizátorům bych téměř nic nevytknul, až na to, že jsem byl asi jediný kdo nezaznamenal změnu hracího systému na levé straně. ČP by měli být v krajských městech (Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, České Budějovice, Hradec Králové) a ve vhodnějších prostorách. Uspořádat kvalitní turnaj stojí nemalé peníze, které ČFO nemá a proto ČP vypadají takto. Jsou dvě možnosti. Zvednout startovné a členské příspěvky a pak část peněz použít na turnaje, nebo by ČFO měla zaměstnat schopného manažera a ten by měl vyhledat a navázat spolupráci s firmou, která by se za určitou reklamu (na stránkách, turnaji) podílela na financování turnajů. Je docala zajímavé, že v Ostravě bylo za poslední rok několik turnajů, které měli docela velkou dotaci s podporou místních firem a nebyli to turnaje kategorie A ani B. V ústeckém kraji taky někdo sehnal peníze na podporu hráčů a dotaci turnajů. Takže stačí jediné. Víc peněz a turnaje budou OK.

+/- ... Kodl Libor_III. 28.1.08 v 23:29

tak jest...

+/- ... Plasgura Petr 28.1.08 v 23:51

Vse je trefne.
Jedna vec tady jeste nebyla zminena. Zensky turnaj zacal v nedeli velmi brzo a tim se myslim dost zdrzelo OS.
Dalsi dost prehlednuta vec je, ze dost kasleme na jednicky a system na jeden do osmi by se opravdu nemel na CP uz objevovat.
Vse je, jak uz bylo receno, resitelne zvysenim poctu stolu. Ono jestli je opravdu problem zaplatit jenom tu jednu dodavku, tak proc nezvysit startovne na disciplinu o "15Kc" na hlavu a neni problem.
Ale problem je asi jeste v tom prostoru, 15 stolu by se tam neveslo, vetsi prostor by stal zase vice penez. Z tohoto duvodu bych mozna nesouhlasil, tak uplne s myslenkou poradat bezpodminecne CP v krajskych mestech, kde za najmy platite nehorazne penize, ale radsi klidne nekde bokem. Je to na ukor pohodlnosti. Ale kdybych si mel vybrat jestli budu hrat ve Vizovicich na 15stolech nebo v Brne na 9 stolech, tak nakonce ty Vizovice vyjdou i casove vyhodneji.

+/- Vizovice Hromčík Pavel 29.1.08 v 01:48

Na Vizovicích mi nejvíc vadila kvalita poloviny stolů to je podle mě největší problém. Další bod je určitě jejich nedostatek ,ale jinak se mi místo líbilo, lehká přístupnost, žádný problém s parkovištěm, občerstvení s možností jídla přímo v sále ,snad jenom málo míst k sezení ..až na ty stoly hodnotím turnaj kladně..
Zaujala mě myšlenka ,že si čfo našla manažera ,který by hledal sponzory pro A a třeba částečně i B turnaje. To že by se zvedlo zápisné pro zlepšení situace mi moc šťastné nepřijde. Ze zkušeností z organizace krajských pohárových turnajů vím ,že větší část začátečníků odradí to ,že přijdou na turnaj zaplatí pro ně docela vysoký zápis ,hned je tam někdo vydrtí mají z toho negativní pocit a už se na žádném neukážou. A kde jinde mají mladí hráči hledat motivaci ke hraní a trénovaní než na ČP??:)

+/- . Zechmeister Jan 29.1.08 v 09:08

To startovné se klidně může zvednout. 1) Do 16 tel ho již nyní máš zdarma 2) Dá se to rozdělit do kategorií, takže začátečníci by platili jako nyní, pak by mohla být kategorie pro, kde by bylo startovné vyšší o 50% a nakonec master, kde bych to zvedl o 100% (samozdřejmě to může být i jinak odstupňované) . Pokud bude 15 stolů, může být systém jak ve Francii, což rozhodně nikoho neodradí chodit na turnaje, protože každý, kromě 8 až 16 nasazených si zahraje minimálně 7 zápasů (6 v kvalifikaci a minimálně jeden v K.O. pavouku), což je pro hráče mnohem lepší. Nikde pak nebude slyšet: \" jsem tři hodiny nehrál a pak mě tam pošlou). Chce to, aby hráči vyvíjeli tlak na ČFO, aby se to změnilo k lepšímu.

+/- ! Kodl Libor_III. 29.1.08 v 11:44

Tak je... Ten kluk mi to bere z pusy. Jen skoda, ze ty genialni napady pramenici z Cednovych zkusenosti a smyslu pro manazerovani zustanou vzdy bez odezvy zatracene v koute brnenske diskuze... Kurva, doprdele uz, to je to tak tezky aspon jednou neco z toho zkusit?

+/- !! Hromčík Pavel 29.1.08 v 12:21

..tak s tím bych plně souhlasil!! ..ale bohužel mi připadá že fakt jediný kdo se s tím snaží něco dělat je práža a co ostatní admini kteří by mohli trochu zatlačit na vedení?? Co tak uspořádat valnou hromadu a všechno tam projednat s vedením čfo a firmou rosengart??

+/- Pardon Kodl Libor_III. 29.1.08 v 11:56

Omlouvam se, proste me prepadla absolutni beznadej z neustale dokola se opakujicich vykriku na foru, ktere zustanou bezvyznamnymi vykriky do tmy, dokud se nekdo, kdo s tim muze neco delat, neodhodhla jim naslouchat, a to nejspis nenastane. Prazo, ocenuji Tvou snahu, zajem a predevsim nadseni
pro lepsi budoucnost nas vsech, ale obavam se, ze brzo zjistis, ze to je ztrata casu...

+/- Největší nedostatek... Šopovová Mariana 29.1.08 v 15:26

...vidím v tom, že jsme tam skoro vše prohráli :))) Jinak se přikláním k názoru že prostor nebyl zrovna dvakrát povedenej. To už se mi víc líbilo v Černohorském sklepě...

+/- ... Krejsa Vratislav 29.1.08 v 16:25

jako mně se tam i docela líbilo, ale je recht, že to tam na Áčkovej turnaj bylo prostorově malý, víc fotbálků by se tam snad ani nevešlo...hodně lidí nahuštěnejch u sebe, kolem stolů nebyly prostory protože prostory prostě celkově nebyly...vydýchanej vzduch apod....

Je taky recht, že Czech open byl uplně někde jinde-myslím že i podobná hala se dá v Brně najít...například na Lesné hala hned vedle bazénu, hraje se tam florbal apod., tribuna jak na CZ openu, kouřit se vevnitř nesmí , je tam hospoda a myslím že i vaří, supermarket 20m od haly i s parkovištěm, ...a kdo vypadne může se jít koupat do krytýho nebo jít na zahrádku:o))))a jak už bylo psáno, osobně si taky myslím že Brno je ideální místo co se týče dálky cesty pro slováky, pražáky, ostraváky, valachy, a třeba i vídeňáky a poláky.

super nápad je ten herní systém s kvalifikací, myslím že za to by lidi utrhali ruce, už jen proto, že moji kamarádi, který jsem ukecal do 2B ligy u nás a lámal jsem je aby přijeli zahrát áčko, dali 300Kč nebo kolik se platilo a šli pravá levá ven.
Takhle by mohli zahrát i proti nejlepším týmům když by jim vyšel los a nedejbože 7 proher by aspoň za něco stálo...podívat se fajn, ale není nic lepšího než hrát...proti těm nejlepším...

ale mělo to i plusy,teplý jídlo, pivo, kofola...za dobrý ceny a myslím že i přes pár hrubých nedostatků docela povedený...parkoviště super a aspoň tam nebyla zima jak ve sklepě v ČH :o)

jo a jinak, zvykejte si, že když sem něco napíšete tak se nic moc dít nebude...já už tady křičel x krát, ale to asi všichnii víte:o))))
chce to jeden za všechny a všichni za jednoho, prostě hromadnou stávku...nebo já nevim..

+/- ... Čmiko Jakub 30.1.08 v 01:09

uznavam, ze to nebyl nejlepsi turnaj. z nedele jsem mel smisene pocity. je zajimave, ze nikdo z vas vubec nekritizoval system hry v jednickach. pri takto malo stolu napravo 2/6, 2/5 vlevo je naprosto silene a vubec nechapu, ze jsme to takto zvolili. byla to fatalni chyba.
souhlasim, ze turnaje by meli byt na vice stolu, bohuzel to znamena vice vydaju, ktere jdou do tisicu. bude to problem tyto penize ziskat. je jasne, ze tyto investice se vyplati, ale to mi nemusite vysvetlovat, protoze to vim. budeme to muset vysvetlovat jinym, kdo penize ma. a pokud uzna za vhodne, ze se mu to vyplati, bude to.
co se tyce kvality stolu, byl jsem velice zklaman. obzvlast ..ctyrka'' byla luxusni:). meli jsme jiste urcite dohody, ktere nebyli dodrzeny. budeme resit. oproti ceskeho poharu v moste to byl vyrazny posun dozadu.
francouzky model se mi zamlouva. urcite ho zkusime nejprve na prazskym a uvidime. myslim si ze na 9 stolech je to neaplikovatelne pri vetsim poctu ucastniku. autor tohoto clanku zde pise ze naprogramovani algoritsmu neni problem, ma mozna pravdu. ja to nemohu tvrdit, protoze nejsem programator. ale vim, ze to bude stat dalsi penize.




+/- Program, náklady Pražák Petr 30.1.08 v 03:01

rozumím, program je především finanční záležitostí, když jsem viděl v EVRY co vše každému hráči sytém vyjede na papíru který dostane, tak by to neměl být až tak velký problém - časový harmonogram kvalifikace, číslo stolu, jméno soupeře. Nic víc není potřeba. Teď to chce hlavně zjistit na kolik by tento upgrade leguána vyšel. Dokážu si představit, že má organizátor turnaje možnost před rozlosováním vybrat si druh systému turnaje, třeba se jednoho dne dočkáme.Ještě mě napadá zeptat se přímo v ITSF, na kolik tento program vyjde a zda je k dispozici i jiným organizacím. Zřejmě ano - v Linz bude zkoušen poprvé.
- zajímala by mě přesná kalkulace nákladů na druhou dodávku, čistě hypoteticky - víc stolů - víc hráčů - víc peněz na pokrytí nákladů. ČP o 100 dvojicích samozřejmost!
Jestli bude příští rok MM v Brně, nepochybuji o rekordním počtu přihlášených hráčů.

+/- ... Krejsa Vratislav 30.1.08 v 08:02

jj, to je právě bomba, vyřešil by se tím problém -jak tady někdo podotkl-žeby nemusel čekat uvnitř na hlášení, ale byl by v daném čase na daném místě, v pauzách by byl stůl volnej na trénink a když bych chtěl, mohl bych bejt v klidu venku popř v tom autě, na jídle apod.
Jinak jsem rád, že ČFO ofi přizná, že to nebylo nej, že uzná chybu - to je fér, lepší než neřešit popř to zamést pod koberec.

Jinak víc stolů, další dodávka a náklady...tam byl průser v tom, že ty stoly stejně nebylo kam dat, takže tak jako tak to asi nebylo nejšťastnější místo, o nic jiného nejde.Kdyby bylo nejhůř, mohly by se svézt i nějaký stoly z Brna..třeba.

Francozskej systém je podle mě dost good idea a určo se vyplatí vyzkoušet, i na tom pražským..pokud by to pak mohlo fungovat na Áčku, byly by ty velký turnaje pro začátečníky aspoň k něčemu.

Stejně myslím, že to nakonec i k něčemu bylo, chybama se člověk učí a spackaným turnajem ten příští bude jen lepší ;o)

jo a jinak, dneska je šechno o penězích, bohužel..:o(

+/- to praza Čmiko Jakub 30.1.08 v 11:01

je k dispozici kazde organizaci. mel jsem ho stahnuty pred vanocemi, ale bohuzel jsem ho nemohl spustit a ozkouset ho. budeme resit.

+/- Náklady Zechmeister Jan 30.1.08 v 11:15

Program F.A.S.T. je zdarma, takže zde jsou náklady nulové. Jde jenom o to aby se ho naučil někdo ovládat. Ideál by by bylo aby se k tomu koupili dva monitory se čtečkou čipových karet a pak by každý měl kartu a zadával by si výsledky a jak by to pěkně odsejpalo, todle ale už je v našich podmínkách trochu sci-fi. Náklady na větší počet stolů nejsou zas tak velké, protože Rozengart je snad poskytne zdarma, takže je nutné zajistit jejich dopravu. Jsou dvě možnosti buď poskytne dodávku Rozengart, což by bylo nejlevnější, nebo se musí někdo zaplatit. Náklady jsou cca i z amortizací vozu 6 kč/km + zaplacení ubytování řidiči. Do Vizovic to bylo z Prahy cca 320 km, to je 3840 kč + 2 až 3 noclehy po 300. Celková suma 5000. Náklady na prostor budou jistě vyšší, ale jsem si jistý že se dá sehnat i něco za slušné peníze. Pokud vemu v úvahu že bylo 7 disciplín v nichž hrálo celkem 427 hráčů, tak by stačilo zvednmout startovný na hlavu v každé disciplíně o 12 Kč a mohlo by být více stolů. Doufám si tvrdit, že kdyby se zvedlo startovné a paníze by se použili na dopravu stolů a větší prostor, tak se nenajde moc odpůrců.

+/- . Čmiko Jakub 30.1.08 v 11:43

jeste si zapomnel pricist praci ridicu + staveni 15 stolu. ve dvou uz to neni legrace.

+/- Pro Pepeho Kodl Libor_III. 30.1.08 v 12:38

Tvrdim A a nenapisu B? Trochu nechapu. Ve Vizovicich jsem Ti jiz podruhe rikal (poprve to bylo pred Vanocemi na prazskym), ze ten FAST rozchodim a naucim vas v tom. Kdyz se to dokazou naucit ve Francozstine i takovy nacionalisti jako jsou Rakusaci (uz v Tullnu se pouzival FAST), tak nevidim duvod, proc ne my. Bohuzel si ho nemuzu stahnout sam, bo neznam heslo organizace, tak ho stahni (touhle dobou by mel byt uz i v Anglictine) a posli mi link.

+/- ČP Džurdženík Tomáš 30.1.08 v 13:56

když sem se před 2. lety bavil s organizátory ČFO o tom, že se ve Francii hrála kvalifikace, tak mi řikali, že je to dobrý...Moc se za ty 2 roky nestalo, snad jen, že máme Leguána(jestli sme už teda neměli)...Jinak počet stolů je problém skoro každého turnaje...Pořád to samý a dokola...

+/- to tomas Čmiko Jakub 30.1.08 v 14:18

jo ale to tehdy nebyl k dispozici.

+/- to tomas Čmiko Jakub 30.1.08 v 14:24

jo ale to tehdy nebyl k dispozici.

+/- nekdy........... Tomaščák Miroslav 30.1.08 v 21:53

Konani acka kdekoliv?
a co takhle nekdy v Karlovych Varech.....?????
JE TO ASI TROSKU PRO NEKOHO ZRUKY ALE ZASE NA DRUOU STRANU

+/- A Roman Jakub 3.2.08 v 20:51

No co k tomu všemu dodat, všechny problémy jste už ze všech stran probrali a snad se ledy pohnou. Nevím jak to bylo v minulosti s účastí na ČP, ale připadalo mi, že na MM jsem zatím viděl nejvíce hráčů. Určitě to bylo tím, že to neměl nikdo extra daleko a všichni na tom byli retivně stejně. Připadá mi hloupost pořádat turnaj na jednom konci republiky, když pak někdo musí cestovat přes 400 km, o Slovacíh ani nemluvě. Jako ideální se nabízí Brno, prostě střed.

+/- to Jakub Černá Karolína 4.2.08 v 13:52

Asi jsem moc dobře nepochopila, jak jsi myslel: Nikdo to neměl extra daleko a všichni na tom byli relativně stejně. Myslim, že dost lidí z republiky to mělo daleko např. západ. Vždycky to mají určití hráči dál než jiní. Jsou to české poháry a tak se hrací místa vybírají po celé republice. Kdo chce jezdit, jezdí.

+/- Brno...... Kříž Vladimír 4.2.08 v 16:11

Na čp sice nejezdím, ale pro místo konání by dle mého bylo nejlepší kdekoliv na trase Praha-Brno(kolín, HB, jihlava, Velmez, tišnov.......). Je to parádní přístup vlakem i autem (D1), a ceny nějakejch sokoloven nebo malejch kulturáčků by taky asi nebyli přemrštěný.

+/- místo Roman Jakub 4.2.08 v 21:59

Souhlasím, že když chceš hrát, tak klidně pojedeš přes celou republiku. Ale podle mě v Brně nebo na někdo na Vysočině by to byl dobrý kompromis. A Vláďa má jistě pravdu, s tou dobrou přístupností vlakem.

+/- . Kovařík Jan 5.2.08 v 12:31

Hrací místo posledního Českého poháru bych hodnotil lépe než toho v Mostě. Nýbrž stoly byly velmi špatně umístěny. Je potřeba poskládat fotbaly k sobě a stoly pro občerstvení jinam. Nelze obklopit občerstvovací stoly stoly fotbálkovými. Určitě to ale bylo ovlivněno stísněnými prostory, i když třeba to možné přeskupit bylo. V Mostě se Český pohár konal v hospodě, to podle mě není správné a s turnaji tohoto typu by se to nemělo opakovat.
Nový systém turnaje s kvalifikací a KO pavoukem mě uvádí do rozpaků. Je sice hezké, že si každý zahraje tolik zápasů, ale hlavní je umístění, a to díky KO pavouku bez možnosti mi nepříjde jako nejvhodnější řešení. Bohuže s tím nemám zkušenost, tak je to pouze můj laický názor.

Vložit komentář

Pokud chceš napsat komentář, musíš se přihlásit.